Rabu, 3 Februari 2010

SEMALAM

semalam aku tak dapat tdo .. bila pejam ja mata .. terbayang muka adik ...terasa rindu sangat ... agaknya masa yang sama dia pun teringat dan rindukan aku kot ..!! tetiba basah pipi .. sayu sangat ... mana tak nak minggu lepas cadang nak kesana tapi tetiba kereta ku kena pecah entah penyamun mana punya kerja .. so terpaksa lah batalkan semua plan ..mungkin ada hikmah agaknya aku tak boleh pergi sana .... mak , karimah , abah gan kawan adik aku sampai kat sana diaorg sajalah wakil aku .. mak kata adik sihat ja badan pun berisi sikit muka nampak berseri walaupun masa jumpa tu nampak dia macam sedih saja ... rindu agaknya ... aku ni yang parah .. bila sambil - sambil berborak aku teringat adik .. air mata mulalah meleleh .....

so next plan hujung bulan dua ni .. harap - harap cepat-2 la masa berlalu ....

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..
Terdapat ralat dalam alat ini

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones