Isnin, 20 Julai 2009

PRODUKSI TAPAK PELITA

Ini produksi kami , Syukur akhirnya semuanya terlaksana tahun ini tahun yang terlalu bermakna untuk kami semua pengerak 'TapakPelita' .Secara rasminya kami akan begerak seiring dengan produksi-produksi yang lain. pelancaran sepenuhnya akan berlaku Disember ini bersama teater kanak-kanak dan juga golongan dewasa .hah !! bayangkan akhirnya terlaksana juga ,kali ini terpaksa aku bertungkus menyiapkan skrip untuk hari perasmian dan kali ini jugak semua golongan akan megambil bahagian ..bayangkan lah kanak-kanak yang terlenggok diatas pentas , bercekak pinggang melakonkan watak . si ayah yang menunjukkan bakat dan remaja yang meluahkan rasa seni mereka .. semua cerita dan seni digabungkan menjadi satu malam itu dan sentiasa dingati ...Doakan agar semuanya terlaksana ...amin...

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones