Ahad, 11 Oktober 2009

BEBAS

Aku sepi kala cinta pergi,
aku sayu kala kau ucapkan bye,
aku naik resah bila malam tiba
aku perlu mencari sesuatu yang bukan lagi milikku

kauuuuu bagai jam dinding ...
kau berdetik bila perlu
kau melompat-lompat kala aku derita
kau memang tak pernah peduli

kita ternyata memang tak sepadan
kita tak perlukan kenangan
kita memang selalu macam-macam
kita langsung tak sekata

kini aku bebas ,
bebas bebas dari kamu
mencari diri dan hala tuju
kini kebebasan datang menjemputku
kini aku bebas bebas dari kamu

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones