Rabu, 27 Ogos 2008

kasih ibu

betapa besarnya kasih ibu betapa besarnya pengorbanan nya seorang ibu tapi adakah setiap apa yang berlaku itu betul ? setiap apa yang terjadi itu betul semua ini terlalu tajam untuk dihuraikan terlalu istimewa untuk diterjemahkan , kalau dah sampai nak ditikam dek anak sendiri nak dipukul dek anak sendiri macamana keadaan ini harus dihuraikan ? si Ibu terlalu takut kehilangan anaknya sedangkan si anak berulang kali memaki hamun si ibu katanya ibu itu penghalang baginya .. ''Ya allah aku mohon padamu tunjukkan lah kebenaran '' Amin ...

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones