Jumaat, 24 Oktober 2008

DUGAAN LAGI

Ya allah , lepas saja dari kemalangan tuhan beri kami satu lagi dugaan .. dia ditahan polis kali ini pakatan dalam kes mencuri , maka dengan sakit-sakit badan selepas kemalangan terpaksa pula meringkuk di neraka dunia ... tuhan saja lah yang tahu masa itu bagaimana hati dan perasaan kami sekeluarga .. 3 malam dalam tahanan dan akhirnya dengan RM1000 dia dapat dibebaskan . Syukur pada ''Allah yang maha Esa '' aku memohon pada tuhan agar dia diberi kesedaran dan syukurlah sampai sekarang walaupun sedikit dia sudah ada perubahan . kasih seorang ibu terlalu tinggi nilainya dan tak terbalas budinya .. namun tak semua orang sedar dan akur dengan ketentuan tuhan ..

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones