Rabu, 5 Ogos 2009

KATA ORANG !!



KATA ORANG kalau mata kanan terkedip-kedip nk tgk orang jauh ,dan KATA ORG pula kalau mata kiri terkedip-kedip kita nak menangis .. itu diantara kata - kata orang , namun sejauh mana iainya benar kita tak tahu KATA ORG kalau kita bersin sangat2 tu ada lah orang yang sedang mengata pasal kita . ???? KATA ORG jugak kalau kita bulu mata kita jatuh maknanya ada laa yang rindukan kita yang terlalu lama tak jumpa kita ... (mmm... takkan buah hati pun boleh sampai bulu mata jatuh ?)KATA ORG kalau kalau tahi lalat kat tepi bibir tu memang orang mulut alahai punyalah celoteh dan ada juga KATA ORG kalau tahi lalat atas bahu pulak sampai ke tua lah dia menanggung susah .. betul ker ? KATA ORG kalau jumpa duit tepi jalan walau seposen pun kita tak boleh ambik nanti lagi banyak duit kita hilang dan KATA ORG jugak kalau asyik menyanyi dalam bilik air alamatnya dapat laki tua lah kita , KATA ORG kalau makan asyik tukar tempat nanti kawin ramai ( best lah kaum lelaki camni ) ..KATA ORG kalau anak nak kita makan kepala ikan nanti belajar pun susah nk ingat. kalau semua asyik dengar KATA ORG apa pulak KATA KITA ? tapi dalam dunia ni kita kena jugak guna pakai cakap Orang kalau tak jawabnya susahlah ,lagipun kawan -kawan sekeliling kita semuanya orang jadi faham- faham jer lah ...

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..
Terdapat ralat dalam alat ini

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones