Ahad, 13 September 2009

Perlukah...

perlukan aku berkorban ?
perlukan aku mencari kebaikan
hidup tak perlu pura- pura
katakan terus terang

Perlukah..

perlukan aku tunjukkan kasih sayang?
perlukan aku membiarkan tanpa mengendahkan ?
hati ini terlalu peka pada kasih sayang
hati ini terlalu yakin

Perlukah ...

Perlukan aku bertungkus lumus berhempas pulas ?
Perlukan aku mencapai cita - cita ?
aku puas dengan apa yang ada
aku puas dengan apa yang aku lakukan

Perjuangan Perlukan Perjuangan Seni ?
....................ungubiru

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones