Isnin, 24 Ogos 2009

Produksi Tapak Pelita Telah Bermula ..

Dalam blog rakan-rakan Produksi yang lain dah tertulis tentang pementasan teater bulan oktober ini , Jadi aku tak perlu la bercerita. kalau sesiapa yang nak baca pasal teater yang akan ditayangkan nanti boleh baca blog yusrika bahar atau Azwan Effendy ...Itu hasil dari kekuatan Tapak Pelita .. thanks guy you all doing so great esspecially adik - adik kesayang ku Yusrika bahar . Azwan Effendy & Airren ..dan tak lupa juga pada rakan ahli yang hadir masa script reading aritu ..aku terharu dengan semangat Engkau orang Cayalah !!!bagi yang masih lagi hangat hangat taik ayam atau suam - suam kuku ...alooooooooooooo..............It's start !!!! .....
Pada semua rakan Ahli ''Produksi Tapak Pelita '' tunjukkan kesungguhan kalau mahu kita dikenali ,teater bukan satu perkara yang boleh dibuat macam makan nasi .. teater adalah seni yang perlu diluahkan dan perlukan pengorbanan.. Tanpa semua itu sia - sia saja usaha , jangan tunjuk lagak kalau tak tahu ........ambil tahu.... !!!!Rakan - rakan sekalian sesungguhnya tunjukkan minatmu tanpa minat semuanya sia - sia .. Renung - renungkan lah ..ungubiru

Oktober 2009 !!!

Aku, Kau, Kita, Kami…Bebas

* Cendol & Rojak
* Sang Gajah & Sang Semut
* Babak Akhir


PRODUKSI TAPAK PELITA

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones