Sabtu, 29 Ogos 2009

BACA SKRIP DIBULAN PUASA

mm skrip reading Tapak pelita ... kali ini tak ramai cuma kami bertiga maklumlah bulan puasa .. semalam ada Bob dia baca skrip untuk watak Adam untuk teater ''BABAK AKHIR'' fuyooo ... best arr Bob caya lah ... tengok Bob macam malu2 jer tapi bila baca saja skrip terus menjiwai watak .. rasa macam gan aku sekali sedih bila nak bawa watak puan Sri Maya macam menjadi jer .... huhuhu .. lewat mlm sikit Nurul datang dia betul - betul nak try berteater so kitaorang bagi dia bawa watak Limah dalam ''Cendol & Rojak ''.Alhamdulilah Nurul bukannya pandai sangat tapi dia berani nk mencuba .. banyak benda baru yang perlu dibelajar .. kata Nurul . mmmm..................Lupa nak cerita pasal dua watak cilik dalam ''Sang Gajah dan Sang Semut'' .. huhuhu Dalili & Dalisya ... termasuk si kecil molek Dazleen yang beria - ria nk cuba jugak bawak watak semua ... bayangkan budak umur 6 tahun yang sanggup hafaz skrip .. mmm canggih kan ... harap - harap watak tu dapat dibawa dengan baik nanti ... mm minat tak menghalang mereka macam mama diaorg kot hehehe ... Alamak terlupa pulak bercerita tentang adik yang sorang lagi tu Fendy... dia terpaksalah bawak semua watak - watak yang tak dtang malam tu .. jadi Tan Sri jadi Hawa jadi Awan dan macam - macam lagi tapi watak Gajah yang Fendy bawak dalam ''Sang Gajah Dan Sang Semut '' mmg menarik ...pada rakan - rakan seni kalau tak sabar - sabar nk tengok pementasan teater kami .. jangan lupa Oktober nanti ....

ungubiru

Tiada ulasan:

TERATAK UNGUBIRU

Foto saya
Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana dengan 5 orang adik beradik , kerana kurang dimanjakan aku bertekad mencari ruang hidup sendiri membina masa depan sendiri kini aku semakin success .. aku berazam sekurang -kurang novelku dapat dikeluarkan ..amin..
Terdapat ralat dalam alat ini

Remembrances Song


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones